Jak przygotowuję się do szkoły i Covid-19


Powrót do szkoły i Covid-19W jakim czasie żyjemy, prawda? Wszyscy jedziemy na tej samej łodzi i chociaż czasami jest to pocieszające, nie jest to najlepsza łódź! Ponieważ media zaszczepiają tak wielki strach wśród mieszkańców tego kraju, nakładanie nakazowych masek i niepewność w sprzecznych informacjach może być niedopowiedzeniem. Jestem pewien, że wiele z was mam obawia się odesłania swoich dzieci do szkoły. Wiem, że czuję się bardzo rozdarty. Wydaje mi się, że znaczna większość osób zarażonych Covid z łatwością przechodzi przez to, z niektórymi o wiele mniej objawami niż nawet grypa. Ale jest też garstka osób, które zmarły, a następnie druga garstka osób, które trafiły do ​​szpitala i po trzech miesiącach walczą o odzyskanie zdrowia. Co decyduje o tym, do której grupy będziesz? Nikt nie wydaje się wiedzieć. Wielu z nas naraziło również swoich bliskich, którzy najprawdopodobniej również padliby ofiarą tego wirusa. Nie ma co do tego wątpliwości, żyjemy w trudnych czasach. Jedyną kontrolą, której możemy się uchwycić, jest nasze własne zdrowie i zdrowie naszej rodziny. Zamiast zamartwiać się, wkładam całą energię w robienie tego, co wiem, aby zbudować naszą odporność. Robię teraz kilka rzeczy, aby przygotować nas wszystkich na nowy rok szkolny i pomyślałem, że się tym podzielę. Jako matka musimy czuć, że jesteśmy aktywni w obliczu niebezpieczeństwa. A więc to powiedziawszy, chciałem się z wami podzielić tym, jak teraz przygotowuję się do sezonu szkolnego.

Wyprowadź te dzieciaki na zewnątrz! Czy to w basenie, czy nawet czytając na werandzie – muszą wystawiać jak najwięcej skóry przez 20 minut dziennie – i to bez SPF. Witamina D nie może przenikać przez SPF, więc jeśli masz dziecko o jasnej karnacji, możesz stopniowo zwiększać jej skuteczność nawet do 20 minut. SPF udaremnia cel przebywania na świeżym powietrzu dla witaminy D. Jednak nie jest to sprzeczne z celem czerpania świeżego powietrza…

Świeże powietrze jest niezbędne, ponieważ w miejscach publicznych mamy nosić maski. Sporo szukałem na temat masek i nadal jestem na płocie, ale to, co wiem i nie powiem, że jest inaczej, maski ograniczają przepływ powietrza, a wdychanie własnego CO2 przez dłuższy czas jest szkodliwe dla zdrowia. Jeśli Twoje dziecko musi nosić maskę w szkole, konieczne jest, aby po powrocie do domu wzięło jak najwięcej głębokich wdechów świeżego powietrza.

Moja najmłodsza jest bardzo zmęczona przez pierwsze miesiące szkoły. Zwracam szczególną uwagę na umieszczenie w jej banku snu jak największej liczby dodatkowych godzin. Odpowiedni sen może naprawdę pomóc organizmowi w walce z chorobą. Jeśli zajdzie potrzeba wyniesienia elektroniki w określonym czasie to namawiam. Mam maszyny dźwiękowe dla moich dziewcząt, aby później rano trzymać je w łóżku i przez cały rok utrzymujemy tę samą porę snu.

Cukier to nieustanna walka. Aby pomóc moim dziewczynom jeść zdrowiej, wyjaśniam im, dlaczego ograniczamy cukier i jemy jak najwięcej warzyw i owoców. Wyjaśniam, że czasami dostajemy cukier, a kiedy jemy, jemy go powoli i delektujemy się nim. Lubimy cholernie słodkie smakołyki i to jest w porządku, ale nie możemy zjeść ich zbyt wiele w ciągu tygodnia. Rozumieją powód, dla którego mówię „nie” przez cały czas, a to sprawia, że ​​jest mniej bitwy, kiedy proszą o pustynię. Wiedzą, że to owoce 6 dni z 7. Jednym ze sposobów na wyeliminowanie cukru jest ustalenie zasady, że nie będziemy pić naszego cukru. Nie robimy soków, z wyjątkiem tego, który codziennie robię, który jest bogaty w warzywa i ma niską zawartość słodkich owoców. W każdy piątek dzielą pop na obiad, ale to wszystko. Podobnie jak ja, w ciągu tygodnia mają czas na szaleństwo. Daje nam coś, na co możemy się doczekać i odciąga od innych nocy.

Nadal krzyczę Flourish Probiotic z dachów. Przejdź TUTAJ po cały post i zrozumiesz. Flourish to w rzeczywistości płynny probiotyk, który pijesz, dzięki czemu jest o wiele bardziej skuteczny. Zauważyłem duży postęp w problemach z jelitami podczas używania tej marki. Jestem partnerem tej marki, żebyś wiedział, ale jestem na niej od ponad roku – nie przegapię ani jednego dnia, ani moje dziewczyny. Mają probiotyk dla dzieci, który jest nieco słodszy, ale ma taką samą moc jak wersja dla dorosłych. Jeśli chcesz tego spróbować, weź wersję dziecięcą dla całej rodziny. Znajdź Flourish Junior TUTAJ. W ten sposób Twoje dzieci mogą uzyskać korzyści. Mogą nie być w stanie zrobić wersji dla dorosłych ze względu na smak. To nie jest świetne. Nie przeszkadza mi to, ale mojemu mężowi i dziewczynom codzienna łyżka stołowa jest trochę trudna do przełknięcia.

Mam kilka nowych suplementów, które właśnie zacząłem podawać dziewczynom. Nie mogę wiele powiedzieć na temat marki ani ich skuteczności, ale przeprowadziłem badania i dobrze się czuję z tym, co wybrałem. Przyjmują cynk, witaminę D3 z witaminą B12 i liposomalną witaminę C. Te 3 suplementy są niezbędne dla nas wszystkich, szczególnie w okresie grypowym lub covid-ugh. Biorę TEN cynk, TEN D3 + K2 i czasami biorę TEN witaminę C.

To głupie, ponieważ nikt nie lubi stresu i gdybyśmy mogli kontrolować poziom stresu, zrobilibyśmy to, ale jeśli jest coś, co możesz pominąć, ograniczyć lub dodać do życia Twojego dziecka, co złagodzi jego frustrację lub zmartwienie, zrób to. To ważne. Możesz być najzdrowszym żyjącym człowiekiem, ale nadal padać ofiarą choroby, jeśli jesteś pod wpływem stresu. Wierzę, że to 1oo procent.

Mam nadzieję, że ten post był pomocny. Rozmawiam z moimi dziewczynami o tym, jak ważne jest, aby trzymać ręce z dala od twarzy i myć je tak często, jak to możliwe. Jestem chory, bo dzieci w szkole, które muszą nosić maski i środki do dezynfekcji rąk, są również niepokojące. W rzeczywistości nikt z nas nie ma nad tym żadnej kontroli. Podczas gdy media i politycy wydają się nazywać te strzały, prawdziwa rzeczywistość jest taka, że ​​Bóg ma kontrolę i pozwala na to wszystko w większym celu. Musimy uwolnić się od zmartwień i skupić się na tym, co dobre, budując wiarę w Niego.

xx, Jenni

Powrót do szkoły i Covid 19